patatess Doğum yapalı 17 gün oldu. Göbeğin baya bir kısmı gitti ama tamamı değil tabi. Sarkma vs olmasın diye korse kullanmak istiyorum ama her kafadan ses çıkıyor. Kullanan varsa doğum sonrası kaçıncı günde başladınız kullanmaya? İşe yaradı mı?
lAmMelodi patatess Hastanede hemen taktılar ayağa kalkar kalkmaz hem rahat yürüdüm hem ağrıya iyi geldi sarkmayı emgelledi 40 gün taktım.
yesimatlas1 patatess Bende 21 gün önce sezeryan oldum benimde kafam karıştı nasıl korse kullanmam gerekiyor onu da anlamadım bari bende takipte kalayım 😄
befnn patatess ben de sezeryan doğum yaptım Bir hafta sonraki kontrolde doktorum kullanmaya başla demişti
lAmMelodi aysi9898 Doktorun söylemesi lazımdı aslında sizlik birşey yok bazı doktorlar söylemiyor zahmet edib ama korse hem rahim karın hemde ağrılar için çok iyi.
patatess lAmMelodi Yaa.. dikişlere zarar verir diye korktum ben de bekleyeyim dedim. Alayım o zaman yakın zamanda.
merve034 Valla bende bekleyim burda doktorum bana tak dedi sorun olmaz dedi biraz öne sarkma var bende de. Başka arkadaşımın doktoru sakin takma demiş kafam allak bullak 🥲 hatta biri bana tayt giy dedi toplayan
aysi9898 lAmMelodi yok hayır doktorum söyledi korse aldım da hatta ağustos ayıydı çok sıcaktı ve rahatsız edici ydi ben kendim takmadım yani