nurasya23 Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu hala saçım avuç avuç dökülüyor o kadar dökülüyoki bazen bebeğimin ağzında yakalıyorum napcam yokmu bi çözümü vitamin hapıda kullanıyorum bu dökülenler geri çıkarmı acaba
ayisit nurasya23 evet çıkıyor. Kan değerlerinize baktırın bir de şampuanı değiştirin ve biberiye suyu kullanın
EfBiCo nurasya23 çıkıyor evet ama sen şimdiden başla bakımlara çünkü bnmde aşırı döküldü şimdi uzadı saçım uçları ve dipleri alaksız peruk gibi duruyor çok fena. ( kendim kaynattığım biberiye karanfil suyu ile toparladım)