hemsireanne01 Sürüş konforu sağlamlığı iyi fakat çok kaba . Bagajda aşırı yer kaplıyor. Ve ağır. Şimdi alacak olsam asla tercih etmezdim. Mümkünse kabin boy ve hafif bir bebek arabası tercih ederdim.