Haticeyns 3 yıldır kullanıyorum tadı da güzel, zevkinize kalmış çeşit çeşit kahveler var biliyorsunuz. Sadece bu dönem de dikkatimi çeken kapsül fiyatları epey yükselmiş ilk senelere göre daha az kullanır oldum 💁🏻♀️ En son 16 adeti 495 ₺ ye almistim