Kızımın süt ve yumurta alerjisi var. Tam 6 aylık. Tenine değdiğinde bile tepki veriyor. Hem ona hemde bana yasak bu süreçte 2 yaşına kadar devam edecek. Bu şekilde bebeği olan anneler neler yaptınız yedirdiniz? Nasıl bir yol izlediniz? Tarifler için baktıgınız sayfa yada kaynaklar neler? Tecrübelerinizi rica etsem paylaşır mısınız