mom97X Kızlar bebeğim bu aralar öksürüyor bende buhar makinesi arıyorum bunu kullananınız var mı ? Varsa nasıl iyi mi ?? Yorumlarında iyi diyo ama yine de burdan sormak istedim
metemom_ mom97X bunun yerine nebulizatör almanızı tavsiye ederim benim bebeğimin burun tıkanıklığı olunca öksürüğü olunca ilacıyla kullanıyorum doktor önerisiyle almıştım
alexab mom97X geçen hafta sipariş ettim aynısından bozuk geldi iade ettim. Başka bakacağım. Ucu giren yere girmedi kendi kablosu sonra eşim yaptı bu seferde üstten buhar püskürtmedi.
cokbilmismom mom97X bu hiç bir işe yaramaz çok küçük. Bizde deerma f628w var 5 litre o bile tam anlamıyla işe yaramıyor bide yatak odam çok büyük ancak yetiyor nemi arttırmaya. Sizin bu gösterdiğiniz odanın nemini asla arttırmaz
Meryemm97 Ben almıştım çok bişi beklememek gerek. Ufacık bişi. Çok iş görür mü bilmem. bebeğimin baş tarafına koyuyordum birazcıkta olsa geliyordu ona. Çok kullanmadan bozuldu. Daha iyi makineler var bence başka bakın.
mom97X Meryemm97 metemom_ alexab cokbilmismom myarenb Haklısınız iyi ki sordum, çok teşekkür ediyorum 🫶🏼💜🪻