10 gün yapmazsa da normal diyo 2 tane doktora sormuştum ben de , bir düzen değişikliği de olabilir, bizim bebiş de ilk zamanlar her gün yapardı sonra 50 günlükken filan birden 5 6 günde bir yapmaya başladı meme+mama veriyorum, doktor rutini böyleyse sorun yok dedi, 4 aylık olduk şimdi de günde 1 ya da 2 günde 1 yapıyo değişebiliyo sürekli