Bıktım, tükendim, bittim yani en net yorum bu.
17 aylık olucak 1 buçuk aydır yemiyor yemiyor yemiyor. Arkadaşlar genel önerilerde lütfen bulunmayın yani önüne koy kendi oynasın aç bırak süt verme vs. Diye neler neler yaptım yani bence artık şöyle bi durum var yemek yemeyi sevmiyor hsjsjdks sinirlerim çok aşırı bozuldu kaşığı gördüğü an kafasını sallıyor kendini sıkıyor kasıyor doktor boyu kilosu yerinde yer diyor ama bu nasıl bir dönem geçmek bilmedi