Ne yapacağımı şaşırdım doğduğu günden bu yana uyanıkken tek yaptığı ağlamak bitmeyen gazı var hep çıkarıyor ama daha çok ağlıyor damlalar suruplar ise yaramıyor devamlı yenisini deniyoruz. Mesajlar yağlar banyolar ne yapsam nafile. Uyanıkken yaptığı tek şey ağlamak çok çaresizim uykuya zaten zor geçiyor o da gece 12 anca gündüz toplasanız 3 4 saat sabah da 7 ayaktayız ne zaman nasıl geçecek napacagim yaşayan var mı bu şekilde anlamadığı dakika yok abartı cümlesi değil gerçek şuanda bile.krize girdi tam gün kucakta koridor geziyorum bebek arabasiyla gündüz dışarı çıkarıp unutuyorum eve girdiğim an başlıyor oturmak asla.yok