lilakids ben babybjörn kanguru kullanıyordum tek taraflı ama çok severek kullandım bebeğim de çok seviyordu fakat erken veda etmek zorunda kaldık 🥴 4 aylık 9,5 kilo oldu bende bel kalmadı onu taşıyabilecek 😔 ama şu oturaklı olanlar beli ağrıtmıyorsa bende onlardan almayı düşünüyorum bakalım