Ayysimaa Kızım 3 bucuk aylık 5500 gram 57 santim herkez cok küçük görnüyo diyor sizce kilosu boyu cokmu düşük 🙄
Acemiannecik Ayysimaa canim dogum kilosuna gore cok cok iyi 🙏 benim kizimda 2650 dogdu 3ay 20 günlüğüz yeni 5400 oldu 😊
AlparslanSergen Ayysimaa doğum kilosu o ise iyi bence şu anki kilosu. Bizde 3800dogduk 6700 felaniz üç aylık
Seyma0302 3200 doğdu ancak hastaneden çıktığımızda 2800 oldu kızım . Şuan 2. Ayındayız 4700 olmuş yani orantıda bakarsak seninle aynıyız kimsenin dediğini ciddiye alma doktora bak sen , Sağlıklı mi onu düşün boşver milleti