Tecrübeli bilgili hemcinslerim ek gıda ile ilgili aklıma takılan bazı konular var. Biliyorsanız bana bir yardımcı olun fikir verin. Belki benim gibi kafası karışan annelere de referans olur.
Sorularım şu şekilde
1) kızım tam 180 günlük ama hala desteksiz oturamıyor. Başlayabilir miyim ?
2) bir ay daha beklesem çok mu şey kaybederim yada sorun olur mu ?
3) ek gıdaya başlarken her öğünde mi veriyoruz yoksa sadece tek öğünde mi ?
4 ) internette tadım esasına dayalı başlanmalı diyor. Bu ne demek ? Yani çok az mi vericez ? Bu azlik neye göre belirlenecek ? 6 çay kaşığı diyor bir yerde ama bunun ölçüsünü püre şeklindeyken mi yapmam lazım?
5) püre haline gelen besini bir sonraki öğünde verebilir miyim ?
6) pureler hep tek besinden mi olmalı? Sadece Havuç sadece patates gibi?
7) karışık besine ne zaman başlayabilirim?
8) yoğurdu illa kendim mi yapmam lazım? Ayrıca ev yoğurdu kaç gün sağlam kalıyor daha önce hiç yapmadım puf noktası vs varsa lütfen yazın.
9) 3 gün kuralı varmış. 3 öğünde 3 gün boyunca aynı şeyi mi vericem yoksa sabah öğlen mix yapabilir miyim? Mesela sabah kabak akşam patates üç gün boyunca ?
10) ek besine ne ile başlamak lazım? Instagramda irmik falan da koyanlar var onlar sonradan mı ekleniyor?
Ve son 11) böyle mama tarifi veren influencer anneler varsa yazar mısınız takip edebileyim.
Şimdiden çok teşekkür ederim ❣️