2 aylık bebeğim bugün itibari ile yarım yamalak uyudu hatta uyku bile denmez ona şekerleme uykusu gibi tam dalıyor aslında uykusu var ama hep mızmız karnı tok altı temiz gazını da aldım tam yatırıyorum max 15 dk sonra kıyamet kopmuş gibi ağlıyor kucağıma alınca susuyor sürekli kucakta durmak istiyor düne kadar böyle bir durum yoktu. Fikri olan önerisi olan var mıdır??