Kızlar bebeğim 16 aylık cuma günü doktora gittik grip olduğu için rutin kontrolde yaptı doktor.benim bebeğim sesli harflerle başlayan cümle kurmadı hiç doktora bunu söyledim bizi çocuk gelişimine yönlendirdi, ordaki doktor bunu normal bulmadı çocuğum oyun oynarken biz konuşuyorduk bebeğime seslendi 5 6 defa oğlum bakmadı doktora normal değil bu dedi bende yeni gördüğü oyuncaklardan dolayı olduğunu söyledim ama bakması lazım her komutu yapması lazım dur dediğin zaman hemen durması lazım ismiyle seslendiğinde hemen bakması lazım dedi göz koordinasyonu kuramıyormuş
Bebeğim yazın rota virüsü geçirdi 6 gün hastahanede yattı 2 kaşık yemek yesin die tv gösterdim alışkanlık oldu yemek yerken ekrana bakmadan yemiyor bunun yanlış birşey olduğunu biliyorum zaten bu davranışların ekrandan olduğunu düşünüyordum 4 5 gündür de ekran göstermeden yemek yedirmeye çalışıyorum ama doktorun bununla alakasının olmadığını bebeğimin 16 aylık değil 12 aylık davranışlar yaptığını gelişiminin geride kaldığını ve çocuk psikoloğuna götürmem gerektiğini söyledi ve özel eğitim alması lazım yoksa hep gelişimi geride kalır dedi.Ama ben çocuğumun gelişiminin geride kaldığını düşünmüyorum evet akrana maruz kaldı bu hatanın farkındayım ama yaptığım şeyleri çok zaman tekrar eder çoğu söylediklerimi yapmaya çalışır ama doktor bunun her zaman yapması gerektiğini söylüyor.ne tür oyunlar oynamaktan hoşlandığını sordu kule tapmayı seviyor dedim, sadece kule yapmakla olmaz arabasıyla kuleyi yıkması lazım dedi arabalarını birbirine çarpması lazım dedi bana mantıklı gelmedi açıkçası ben ona bunları göstersem bebeğim yapar ama ben göstermedim ki bunları
Psikoloğa götürdüğüm zaman e devlette kalacak bu durum çocuğumun birşeyi yoksa gitmenin mantıksız olduğunu düşünüyorum bu konuda bilgisi olan var mı
Lütfen eleştirilerinizi kendinize saklayın 🌸