hlm01 bugün benimde başıma geldi Fertamir verdi doktor bir ara vermiştim kabız yaptı diye kontrol amaçlı bugün aradan sonra ilk kez verdim üç kez kaka yaptı bugün ikisi normaldi. Bir tanesi sarı renkliydi ama içerisinde kırmızılık vardı dağınık dağınık… kanlı kaka diye korktum normal mi acaba ( araya da haftasonu giriyor) doktora da soramıyorum