dilek584_ Oğlum ek gıda sürecine yeni girdi 2 gündür kabız çok ufak çıkardı kakasını ama aşırı katı Yapamıyor ne yapmam lazım çok acı cekiyor uyuyamıyor
begoasu dilek584_ oncelikle kayisi kaynatip icirdim, duphalac verdi doktor ve en son fitil. Bunlari yaparak gittim, su anda hic bir sorunu yok cok sukur O kati kakayi biliyorum asiri cani aciyor yaparken, cok agliyorlar
tugcemomm @dilek584_ Benim bebeğim 4,5 aylıkken kabız oldu çok kötüydü dediğiniz şeyleri yaşadık. Doktora götürdük hemen artık dayanamadım acı çekmesine doktorumuz maflor probiyotik ve fitil verdi. Çok şükür ertesi günü yaptı Doktora gitmeden önce poposunu zeytinyağı ile uyarmıştık birde sıcak tuttuk karnını ayaklarını falan Bir çay kaşığı zeytinyağı birde bol su demişti ama zaten ek gıda sürecindesiniz veriyorsunuzdur☺️