sebur Kızlar bebeğim 25 günlük çok şükür gazkolik değil şimdilik… sadece anne sütü içiyor her emzirmeden sonra gazını çıkarmaya çalışıyorum bazen çıkarıyor bazen çıkarmıyor. Cikarmayincada yatırıyorum artık bir sorun olurmu? Benzer şeyler yaşayan varmı
tamamdanolmuss sebur gazını çıkarmamanız kendisinde alt gaz olarak birikecek yani bağırsak gazı olacak bu onu rahatsız eder. Ya da kusma yapar
benseninanonim her seferinde gaz cikarmak zorunda degil 3-5 dk denediginiz halde cikarmiyorsa uyumasinda sorun olmaz😊