alinduhatg Sorum başlıkta kızlar dün tahlil sonuçları paylaşmıştım bir doktora gösterdik kronik anemi olabilir dedi varmı bilginiz ?
918376379res Benim kızıma da Akdeniz anemi taşıyıcısı dedi korkulacak bir durum değil dedi ama be olduğunu bende bilmiyorum 🤷♀️
Havva97 Kronik anemi hastaların çoğunluğu hafif ve orta düzeyde hemoglobin azalması ile seyreder. Sık görülen bi anemi türüymüş