İyi akşamlar🌺 Bebeğimi büyük oranda emziriyorum fakat gerektiğinde de Sma comfort mama kullanıyorum. Bir kutu bitirdik çok güzel içmişti fakat ikinci kutuda zorla az az içiyor. Anne sütüne alıştığı için mi yoksa mamayı mı değiştirmeliyim ne önerirsiniz deneyimli anneler?