Cansu_cinar_alp fatmakaraca bnde bas edemiyordum aldım yürütec ama çok sevmedi 5 dk en fazla duruyo çok cabuk sıkılıyor boşa aldım gibi
Crnefe fatmakaraca iyi değil diyorlar ama hepimiz yürüteçle büyümüşüz hiçte birşey olmamış bizlere bende baş edemedim aldım canım gayette güzel oyalanıyor peşimden geliyor evde sürekli
Portakal fatmakaraca zararlı ama bende aldım mecburen çünkü gurbetteyim en azından bir yemek yaparken oyalanıyo onla zaten yarım saat bile durmuyo içinde
Farahzeynep fatmakaraca ben yararlı bulmadığım için hiç kullanmadım Yürüteç, yerde oyaladım hep, 7.5 aylıkken emeklemeye başladı zaten. İyi ki almamışım dedim
Gulcenk83 fatmakaraca iilk çocuğumda kullandım hiç birşey olmadı çok şükür şimdi kızımda kullanıyo abartmadıgınız sürece bir sorun olmaz diye düşünüyorum sabahtan akşama kadar durmucak sonuçta ☺️