Ben memurum bebeğim 10 ay 7 günlük bugün. Ayın 15inde işe başlayacağım. Bir bakıcı bulduk yarın alıştırmaya gelecek. Bebeğimi tek başına büyüttüm en çok beni sonra babasını gördüğü için başkasına pek gitmiyor. Ortamda ben ya da babası varsa insanlarla samimi oluyor. Yarın bakıcıya ne göstereyim nelere dikkat etmeliyim? 2 haftada alışır mı bebeğim? Sizler nasıl alıştırdınız? Ona alışmadı için neler yaptırayım? Stresten ellerimde egzema çıktı. Aylardır nasıl bırakacağımı düşünüyorum. İşe döndükten sonra bebeğiniz çok ağladı mı? Süreçleriniz nasıl oldu?