27 günlük ikiz bebeklerim var 37+2 de doğdular, bebeklerimden biri 5 6 gündür emdikten sonra kusuyor ağzından yanından çıkıyor mama alınca kusuyor, ağzının yanında kusma doktor normal demişti fazkasını çıkarıyor demişti, uyurken sesler çıkarıyor hırıltı gibi onada bebeklerde olabilir dediler doktora soracağım yine, ama bugün fışkırarak kustu baya çoktu endişeliyim açıkçası internet de reflü yazıyor bilgisi olan var sa yazabilir mi ?