Benim ikizlerimin birinde olmuştu 2. Aydan sonra azaldı ve sonra hiç içmiyordu mama değiştirmeyi biberon değiştirmeyi denedik enjektörle verdim kaşıkla verdim herşeyi denedik olmadı artık uykusunda vermeye çalıştık içtiği kadar diyorduk ama sonrasında vücudu susuz kaldığı için hastanede 2 gün serum verildi çıktık yine aynı dr larda bi çare bulamadılar 5.aydan sonra yavaştan başladı ve sonrasında düzenli içti ben böyle yaşadım