Bebeğim 3 buçuk aylık ve yaklaşık 1 aya yakın aynı uyku düzenindeyiz.Yani düzensiz bir düzen 😅
Gece 2den önce gece uykusuna geçmiyor sabah 11-12 arası uyanıyor tabii gece beslenmek için kalkıyor benim sorum ise şu acaba sabah erken uyandırsam gece yatma saatini erkene çekebilir miyim yoksa hepten altüst mü olur uykusu çok kararsızım bir yanımda daha 4.ayda uykusu değişicek hiç elleme çocuğu diyor fikirlerinize ihtiyacım var ☺️