ilaxidexi kızlar selam bebeğim 6 ay 10 günlük, ayağı bir yere değince hemen dizlerini büküyor, kendini bacaktan hiç dik tutmuyor. yaşayan var mı acaba
Elvinemine ilaxidexi evet canim benimkide dogdugundan beri hep ayaklarini karnına yigiyordu bende cok korkuyordum ve ben sadece ayaklarini falan egzersiz yapiyordum 6.5ayini gecdikden sonra simdi ayaklarinin ustunde duruyor her seyin zamani var yani
Baldanadam_ ilaxidexi bizde 6 ay 11 günlük olduk aynı durumu yaşıyoruz ayrıca ayakta dururken parmak ucuna basıyor ne yapcam bilmiyorum nasıl alıştırmalıyım😔
63_hulya_63 ilaxidexi oğlum belki inanmazsjniz 12.aya kadar bu dediğinizi yaptı .12.ayda tam ayağını bastı hatta kalktı koltuğu tuttu ayakta durdu şok olmuştum ozaman . çünkü ben hele ilk zamanlar daha çocuk 4,5 ay var yokken doktora götürdüm ayakları yana bakıyor diyen bile olmustu doktor bana kızdı ayağın üstüne neden bastiriyorsun neden çocuğa bunu yapiyorsun dedi bu daha bebek farkinda misin dedi kızdı bana 😆ama milletin çenesi kapansın dye en çokta o yüzden doktora gtmistim .
Elvinemine Baldanadam_ ayak masajlari yapa bilirsiniz amma bebek kendi dogeu zamaninda duruyor vallah benimki simdi duz duruyor 7ayi bitirmeye az kaldi
Elvinemine Baldanadam_ evet canım gunler gecdikce kendisi duzeliyor daha yeni ayaklanmişlar onun için öyle oluyor.simdi biz 7diyi bitiriyoruz maşallah kizim bir yerde durmuyor bagiriyor guluyor kendi kendine oynuyor hic aglamiyor yani
ilaxidexi 63_hulya_63 ben de kızımdan daha küçük bebeklerin dimdik durduğunu yere tam bastığını gördükçe tedirgin oluyorum. inşallah vardır bir zamanı bizim bebeklerimiz de güzelce basar ❤️
63_hulya_63 ilaxidexi basar allahin izniyle her çocuk gerçekten çok farklı .gorumcemin kızı 6.ayda tam düz basıyordu .oğlum hiç basmadı yere düz koysam hemen oturur gibi olurdu hiç düz durmazdi
ilaxidexi 63_hulya_63 aynı benim kızım da böyle. Rabbim hayırla büyütmeyi nasip etsin inşallah vardır vakti zamanı 😅❤️