Lylozzd Gulcandoga genelde uyuyor 😂 bişeyleri tutabilmeye başladı bu hafta zaten atak haftamızmış heralde
tural29 Gulcandoga tamamdanolmuss kılo aldıran mama içiyor anne sütü az emiyor ve sürekli hırıltısı var genetık test yapıldı 25 inde açıklanacak sonuç kusmadıda var iştahsız çok yemıyo
kardelen1209 Gulcandoga 3 ay 20 gun 8 kilo 4. Ay atagina adım adim gidiyoruz uyku sıfır durduk yere aglamalar devamli gezmek istiyo huysuz hep
888eylul Gulcandoga bebişim 3 ay 15 günlük doğum kilosu 3dü sarılık oldu 2700e indi şimdi 6250 boyda 62 cm
tamamdanolmuss tural29 Anne sütüyle mi besleniyor, reflüsü var mı? Doktor ne diyor? Boyu nasıl iyi mi, genetiğiniz nasıl?
Lylozzd tamamdanolmuss bugün tam 3 aylık oldu 2 gündür akşamları çok huzursu huysuz biz de internete yazdık bu öğrenme sürecinden dolayı kısa süreli bi huysuzluk uyku gerilemesi olabilirmiş küçük çaplı bir atak😀
tamamdanolmuss Lylozzd biz de haftaya 3 aylık olacağız çok korkuyorum artık bu ataklardan 😅 biz de 2. Ayda uyku gerilemesi oldu bayağı
arasbek Bizde 3 ay 11 günlüğüz ara ara tutuyor cıngırak verdiğimde eline.. zeka kartları ışıklı oyuncak oyun halısı genelde bunlarla geçiyor vaktimiz .. öğlen uykularımız az z45 dk falan ve derin uyumuyoruz sürekli hareket halindeyiz o yüzden yanından kalkamıyorum hiç uyanırsa tekrar uyutmaya çalışıyorum.. gece uykularımızda bazen iyi bazen saat başı bazen 2 saatte bi🤦♀️ 2 Ocak da işe başlayacağım 8-12 ye kadar ama biberon almıyor bi öneriniz var mj arkadaşlar Lansinoh almıştım bugün de gidip avent aldım
nilay1309 6120 kg 63 cm boyu. Ellerini çok inceliyor, ufak şeyleri tutmaya başladı. Salyalar coşmuş durumda. Tummy time ı hala sevmiyor 🥲 oyun halısı ve piyanolu oyun matı favorisi. Şu aralar kendi kendine vakit geçirmeyi seviyor 😃
Liyakiz Haftaya 4 aylık olucaz 3 aylıkken 6kg gelmişti biraz kilo alımı yavaşladı 1 aydır. Reflümüz de var sanırım ondan. Yan dönmeler başladı çok nadir yüz üstü dönüyor. Bişeyi gösterdiğimizde uzanarak almak istiyor. 1 haftadır da uyku süre lerimiz azaldı. Özellikle geceleri 1 kez uyanırdı şimdi 3-4 kez kalkıyor yeni doğan gibi. Bunlarda 4.ay ataklarıymş 😊
Gulcandoga Bizde 3.5 aylık olduk gündüz uykusunu hiç sevmiyor gece uykusuna cok zor yatıyor. Uyku için ağlıyor ama bi türlü uyuyamiyor surekli kucakta gezdiriyoruz. Onun dışında yüz üstü durmayi hic sevkiyor cok yoruluyor. Sizinkiler rahatla duruyor mu