Bebegim cok iyidi birden ishal olmaya başladı mama cok cok yiyo ateşi falan yok ama yemesi azalsi ve yer yemez hemen sapsari ishal olarak dışarı atıyor. Dün de bi kere mama yedikten sonra hemn pesine kustu. Aranız da böyle bise yaşayan var mı hanımlar 🙏