Hamilelikte bacaklarım aşırı şişmişti, damarım tıkalı denildi ve kan sulandırıcı kullandım. Daha sonra emzirme sürecini yani 2 yılı tamamladıktan sonra sol bacagım bir şişti. Doktorlar lenfödem tanısı koydu. Bu şekilde bir durum daha önce başına gelen anneler var mı? Var ise ne yaptılar ?