Merhaba anneler benim bebeğim 5 buçuk aylık ben doğduğundan beri gece uykusuna yatarken baby neste uyutup beşiğine öyle koyuyorum, ama artık sığmaz oldu bende direk beşiğe yatırmak istiyorum ama beşikte döner boğulur yada battaniyeyi yüzüne çeker boğulur vs çok korkuyorum, beşiğe koyduğumda beşikte küçüçük kalıyor nasıl yapsam akıl verin lütfen