Zohre35 Uykusu çok fazla geldiğine öyle bir uyuyorlar ki. En rezil pozisyonda, en olmayacak yerlerde bile. Ben de işe başlayacagim. Bebeğim herkessiiiii yabancılar. Babaannesinde felan aslaa ama asla durmaz. Daha dün onlarlaydık. Evden çıkacaktik. Anne sen bak ben üzerimi giyeyim dedim. Bebeğimin de uyku saatiydi. Arabada uyuturum diye düşünmüştüm. 5 dk geçti odaya bir girdim. Bebeğim kaynanamın kucağında uyuyakalmis. Ama normalde görünce bile ağlar o derece bir yabancılama. Ben de yoksa düşünüp duruyordum bakıcı ablada uyuyabilir mi diye