Benim 28 aylık oldı oğlum 7 aylık bir serüven deyiz burdan yazmam çok uzun sürer fakat geçen gün saglık ocagına bahsettim il saglıktan aradılar bize randevu verdiler gittik oğluma seslendi 2 defa oğlum hemen döndü baktı göz teması kurdu sonrasında oğluma bir kagıt uzattı gel al dedi oğlum gitti aldı kagıdı doktordan sonra doktor anne ne ver kagıdı dedi oğlum getirdi bana verdi doktor dedıkı otizim yok bilemedim