Newmomm345 aynısını bizde yaşıyorduk eşim çok çalışıyor ay başı gelince bu kadar olması imkansz derdik paranın yüzünü göremezdik bolluk içinde yokluk çekerdik kıskanç köpeklerim bizim kapımıza domuz yağı bide kan sürmüştü bizde hani bunu bilmyrz tabi dedik evi taşıyalım taşıdık dünya varmış bereketini taşındık taşınalı yaşıyoruz biz evden çıktıktan sonra bu sürme mevzusını öğrendik şu sıralar çok yaygın olmaya başladı büyü işi yuva yıkanmı birbirine bağlayanmı onda çok var bende yok ondada olmasın diye yapanmı desen herşey kimsenin Allah’tan korkusu kalmamış en güzeli akrabasız ortamda yaşamak akraba akreptir diye boşuna demiyorlar 🙂