araskuss benim bebeğimin kilo alımı iyiydi hatta yaşıtlarının üstündeydi o yüzden doktor aletji olacağını sanmıyorum dedi gaita testi yaptık orada gizli kan çıkınca alerjisi varmış gerçekten falan dedi her bebekte farklı oluyor sizde çok üzülmeyin bu kadar takılmayın kilosuna lütfen siz iyi olun ki oda iyi olsun genel durumu iyiyse bişey olmaz kilo alır da verir de benimde sütüm azaldı baya mamayıda içmedi bazen idrarı kırmızı geliyordu sıvı alımı az diye o durumda bend eüzüldüm ama toparlandım yani bzim üzülmemiz omlara fayda etmez herşey geçecek bunu düşünerek kendimi motive ediyorum