Bebeknaz Olabilir onu çok duydum bizimkiler yemiyor.Bal zencefil yapıyorum ben.Heryerini yağlıyorum ateşi yoksa,yağla-akşam banyo-tekrar yağla-tekrar akşam banyo 3gün bu şekilde yapıyorum.Ve birde olmazsa olmazımız soğan-karanfil,akgünlük sakız-yün yastık..İlaçsız kuru öksürüğü böyle atlatıyorum.Benimkiler alerjik olunca 3-4gün akşamları zaditen kullanıyorum(doktor önerisi)