Eymenmerve 38+5te doğum yaptım bebeğim akşama kadar benimleydi ama inleme sesi vardı yoğun bakıma alında dua edin ve böyle bi durumla karşılasan oldumu
Gozde20 Eymenmerve üst komşumunda aynı oldu canım akşam nöbetci hemşire fark etmiş hemen götürmüşler şuan 1 yaşına girdi çokta sağlıklı hiç merak etme😘 dualarım sizinle
Mucizem_0809 Eymenmerve bende 38+6 da doğum yaptım gece aldılar yanımdan 1 hafta yoğun bakımda kaldı enfeksiyon kapmış emmedi çok şükür sonrasında düzeldi
Mrac_bebek Eymenmerve yorulmuştur bebek canım düzelir korkma benim oğlumda 8 gün kaldı küvezde kakasını yediği için geçiyor çok şükür