KayraVeAnnesi_06 jdjdjf Kiwi koala kullanıyorum çok güzel ve konforlu tavsiye ederim 2 yaşında oğlum hala kullanıyoruz severek
yasmin525_ Kanz bistro mama sandalyesi kullanyrm ben 2 yaşına girmesine az kaldı hala güvenle kullanıyorum çok memnunum.