Bende okb hastasıyım. İki kere daha önce psikolojik tedavi gördüm
İlk gittiğim zaman depresyondu tanı sene 2015. Hasta oğlum vardı artık dibe batmıştım ruhum
İkincisi oğlumun vefatı ve pandemi sürecinden sonra oldu ve adı okb
Panik atak krizi falan geçirdim kaç kere
Okb yi yenemiyorum
Temizlik sorun
Ayakları temiz mi
Ayakkabısı temiz mi
Çoğunluk kapı eşiğine ayağı ile basıyor
Ve ayakkabı giyiyor
Çorabı temiz olsa bile ayakkabı pis
Öyle evime geldi
Tuvalete girdi etrafa bişey sıçradı mı diye gelenin ardından halı yıkıyorum
Babamı dahi çağıramıyrou. Eve WC takıntımdan
Kurtulamıyorum da
Videolar izliyorum kitaplar okuyorum ilaç da kullandım
Zihnimden o iki düşünce çıkmıyor
Başka evde yada dışarda öyle takmam
Düşüncemi öteleyebiliyorum ama evde olmuyo
Halıya bastım pisse o ayakla yatağa mı gireceğim diye diye diye
Ya Rabbi nolur beni de vurdu duymaz, rahat, biraz pis biri yap 😀
Duam kabul olur inşallah
Bu arada bende ümmü sübyan varmış. Yıllardır söylenir bana bu
Çocuk ölümler ve hasta çocuklarım da oldu
Ümmü sübyan da bu vesveseyi verirmiş kalbime
İmani anlamda eksiğim farkındayım
Kıldığım namazın hakkını veremiyorum
Allah om sen kalbimi sana çevir
İzzet güllü izlemeye karar verdim bugün başladım
Evde köpeği olan üst komşumu kahveye çağırdım
( bu benim için çok ama çok zor)
Adım atmaya niye ettim