Tubaaa0 benimde oğlum bu ay 2 yaşında olacak. Uykudan uykuya emiyor. Anlatıyorum anlıyor dinliyor biliyor. Ama bırakmaya gelince içicem diyor :) düşkün bi bebekti ama uykuyan uykuya içtiğini öğrendi. Odasınıda ayırdım. Normalde birlikte yatıyorduk. Şimdi kendisi odasında yatıyor. Kamera açık ordan izliyorum geceleri kalkıyorum kontrol ediyorum. Sabaha karşı 7-8 gibi uyanıyor. Anne süt diye söyleniyor. Öyle içiyor 🤣odasını ayırdığımda uyanma sayısı 1 e düşünce şok olmuştum🤣 velhasıl bende nasıl bırakcağımı bilmiyorum. Bişeyler sürüp tiksindirip korkutmak istemiyorum cunku 2 yıldır alıştığı bi arkdası gibi meme onun için