Dennizz11 benim kızımda öyleydi. Anne,baba,dede, fütte(süt),fu gibi sayılı kelimesi vardı ama her şeyi o kadar güzel anlatıyor ki anlıyorduk yani. Şimdi 25 aylık kelime sayısı bayağı çoğaldı. Abisine seslenebiliyor artık. Duyduğu kelimeleri tekrarlamaya başladı. Her zaman söylüyor mu hayır canı istediği zaman. Bende sizin çok endişe ettim. Çünkü abisi daha erken konuşmuştu.