-Sleepy naylonumsu geldi
-Molfix iyi gelmedi oğluma pişik yapma çok sıvı çekmiyor gibi geldi bana
-soffio yu duymuştum denedim kalıpları çok küçük
-goon kullanıyordum 16 aya kadar iyiydir geceleri sizdırma yapmaya başladı yüz üstü uyuyor onunda etkisi var tabi
-prima çok pahalı bütçemizi biraz aşıyor
-minies onun 5 numarası piyasada yok trendyolda var oda pahalı
-pure baby yeri iyidi sanki küçükken oğlum kullanmıştım ama şimdi memnum kalırmıyım acaba
-baby turco onuda küçükken kullanmıştım şimdi dayanır mı bilmiyorum
-bebem naturel çok kalın bir bez
-agu baby emici değil
Kanz, baby me,paddlers onları araştırıyorum kullanıp memnun kaldığınız bez hangisi oğlum 16 ay 15 günlük