antabus123 Merhaba, bebeğim 8 aylık ve geçmiş postlarıma bakarsanız uyku hep problemdi. Şimdi bir de ek gıda sorunu eklendi buna. Bi sayfa bunun hakkında deneyimini paylaşıyo. Denk gelen oldu mu bilmiyorum. Ben de denemek istedim ama Emin olamadım