Bebegim su an 4 aylık. Son bir haftadir geceleri saat başı uyanıyor, gündüz uykusu zaten uzun süredir sıkıntılıydi. Bunun ataktan dolayı olduğunu düşündüm ama normalde benim kızım alerjik bir bebek kakasını da çok sık yapıyordu günde 4 5 kaka yapıyordu. Hatta kakasiz bezi olmuyordu . Ben katı diyete girdikten sonra bir tık azalmıştı kaka sıklığı ama yine de her gun yapıyordu. Son 3 gündür kaka yapmadı . Bu arada sadece emiyor. Doymuyor mu yoksa doktorum daha yeni 4 gün once demir ilacı başlattı demir ilacndan dolayı mi oluyor bilemedim. İnternette anne sütü alan bebeklerde 3 gün kaka yapmaması normal diyor ama benim bebegim 4 aydir hic boyle bir durum yaşamadı . Atak döneminde bebegin kakasi azalır mi ya da demir ilacı kabızlık yapıp bunu etkiler mi?