Kızlar selam, kızım 14 aylık. Gece uykusuna 20.30- 21.00 da geçmiş oluyor gece de 1-2 kere uyanır, normalde sabah 7-8 gibi uyanırdı ama 2 haftadır 6 da uyanıyor. Hayır sonra 7 ye kadar da zor dayanıyor uykusu olduğu için neden böyle oldu ya. Gündüzleri uyku süreleri çok kısaldı, sizler ne durumdasınız ?