Geçenlerde gaza gelip hepsi buradadan uygun diye Kurutma makinesi aldım ama yoğuşmalısı ve ısı pompalısı varmış bilemedim yoğuşmalıymış benimki dün akşam çalıştırdım kurutmadan çıkarıyor cok üzüldüm aranızda kullanan memnun olan var mı ben mi bilemedim ayarını yoksa