Neredeyse yaşına gelcek ama şu meşhur dakikalarda uyanma huyundan bıktım. Dogdugundan beri 30.dk 40.dkda alarm kurmuş gibi kalkiyor. Her yolu denedim uykusunu uzatmak için ama yok nafile. Anca ayagimda 50dk tutucam ki oyle uyucak zaten uyudugu 1 saat kalan 10dkda yerine koymakla geciyor. Yoruldum gercekten bıktim artik. Niye boyle oluyor nerde hata ediyorum bilmiyorum. Eger biraksan 30dkdan sonra kalksa bu sefer uyku sayisini artiricak şuan gunde 2 uyku yapmaliyiz. Ne zaman gecer bu işkence ya.