Ya gerçekten sıkıldım geçen de post açtım hala aynı bizi değerlendir bizi değerlendir 0ı hakediyor değerlendirdim tekrar çıktı hadi bir de5 vereyim dedim beğenmedi galiba diye ama yeter ya her girdiğim de bunu görmek zorunda mıyım ne yapacaksanız yapın artık 