Ben artık yoruldum sanırım. Bi aralar gündüz nerdeyse hiç istemezdi sadece gece yoğundu ama şimdi gündüz de beni otururken görünce yapışıyor hemen. Hem kesmek istiyorum hem de kötülük edecekmişim gibi geliyor. Biraz da annem etkiliyor 2 yaşından önce kesme diyor ne yapacağımı şaşırdım. Var bu aylarda kesen. 17 ayı geçtik