Arzummmm 2 yılım orda geçti kışları çok soğuk olur göl dolayısıyla yazın sinek çok olur nüfusu az bi kaç tane kafe var onun dışında ada da restorantlar var göl balığı meşhur tavsiye ederiö yazın bisiklet turu yapmak zevkli oluyor merkeze yarım saat araç ile aile için yaşanılır biyer bence umarım tekrar yolum düşer oralaraa🙂