ogretmenanne06_ evet ya. Anne olarak işimiz o kadar zor kii. Temizlik, yemek, çocuk bakmak. Sadece bedenimiz de yorulmuyor psikolojik olarak da iyi hissedemiyoruz. Mesela uyudum diye vicdan azabı çekiyorum. Bazen başka anneler yazıyor görüyorum kızdım vicdan azabı çekiyorum diye. Anne olmadan önce biri dese gülerdim gerçekten. Annelik delilikmiş anne olunca anladım.