Günaydın kızlar dün gece eşimle bi kaza yaşandı şöyle ki ok patlak çıktı ne kullanabilirim eczaneye yollayacağım şimdi kendisini
Birde 4 aylık bebeğim var emziriyorum.Arkadaşım yasmin kullanmaya başla ama eltim böyle böyle bebeğini sütten kesmek zorunda kaldı dedi öyle olur mu 🥺